Založ si blog

Vodiči kreténi

Idem si spokojne o deviatej večer pekne z práce domov. A tu zrazu frng frrrrrrng… Ani neviem ako ma minuli dva rýchlo sa šinúci magori. Pozerám na budíky a vravím si koľko asi tak išli, keď ich už nevidím pred sebou. Vravím si – bláznivá mládež, hlava plná vetrov. Sám prekračujem rýchlosť o nejakých 10km/h a o chvíľu ďalší a ďalší. Nuž, tu už nebude niečo v poriadku, to nebude len mladíckou horkokrvnosťou. To bude asi niečím iným. O chvíľu sa oproti mne ženú 4 svietiace oči dravca. Ledva sa vyhneme a samovrah oproti to dnes znovu nedotiahol do konca? No a vrcholom večera je diaľkový autobusom predbiehajúci ma minimálne v 130km rýchlosti v neprehľadnej zákrute. Pýtam sa – kde to som, kde to žijem? Menili sa rýchlostné limity alebo mám budík tachometra pokazený. Nie reaguje dobre a správne. Tak potom asi stojí za to zamyslieť sa nad dnešnými vodičmi. Súhlasím s tým, že večerné cesty sú prázdne aj na hlavných ťahoch, ale večer, keď teplota klesne niekoľko stupňov pod nulu je asi riziko šľahať si to do zákruty v 150tke. Kretén, kto tak robí a riskuje životy ostatných na ceste.

Pýtam sa len jedno, kde sa sakra všetci ponáhľame? Kde potrebujeme byť o päť, desať minút skôr? V nemocnici? V márnici? Je taký problém dodržiavať rýchlosť, keď je raz stanovená? To si potrebujete všetci dokazovať svoje ego a zvyšovať adrenalín v krvi na úkor bezpečnosti iných, ktorí sú s vami na ceste? To už vážne dnes nikto nedodržiava rýchlosť? To naozaj všetci na všetko kašleme?

Takisto neznášate to, keď vodič za vami sa vám snaží spraviť inventúru batožinového priestoru? Mne sa však zdá, že dnes chcú mať asi ľudia k sebe bližšie. Lebo prečo ináč sa tak na seba na tej ceste lepia? Či to už sú tie naše asfaltové autostrády také preplnené, že sa musíme na nich potisnúť? A to by sme chceli jazdiť na diaľniciach neobmedzenou rýchlosťou. Dovoľte mi zasmiať sa…. muhaha… Už chcem vidieť tie prehliadky kufrov, keď nestihneme ubrzdiť a to bude vybitých zubov a poistných udalostí. Nie, my sa musíme ešte učiť jazdiť.  A je to jednoduché… dodržujme dopravné predpisy a ono to pôjde lepšie. A ani pán Spišiak nebude musieť riešiť znižovanie nehodovosti na cestách a nebude sa musieť stresovať tým, ako to povedať, aby zase nevyznel ako… no veď zase zasmiať sa treba.

A to som sa dnes ešte dočítal, že sa zvažuje, že dáme vodičáky do ruky 17 ročným. Asi si teda kúpim vrtuľník a budem sa prepravovať tak.

A pre tých, že som slimák a mám si kúpiť lepšie auto a budem lietať po ceste aj ja… ďakujem… auto mám dobré na diaľnici tomu vypálim aj ja. No nie každá cesta je diaľnica.

Boris Beňa

Šutaj Eštok: Beňu v Kongu zadržali podľa informácii zo SIS pre podozrenie zo špionáže

18.04.2024 10:50

V roku 2021 bol Beňa odsúdený na trojročný trest s podmienečným odkladom na päť rokov.

CDC-Gathany-Aedes-albopictus-1  1

Invázneho ázijskeho komára prvýkrát potvrdili v Košiciach

18.04.2024 10:38

Ide o pomerne veľkého komára a potenciálneho prenášača vírusov vrátane vírusu západonílskej horúčky.

Constanta, NATO, protivzdušná obrana, Rumunsko, vojaci, Mihail Kogalniceanu

Nové letecké dráhy aj škôlky. Sto kilometrov od Ukrajiny rastie najväčšia základňa NATO

18.04.2024 10:35

Rumunsko v posledných rokoch masívne investovalo do obrany.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 1733x
Priemerná čítanosť článkov: 1733x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy